Een strategische, servicegerichte advocaat die met humor en empathie je uit lastige situaties helpt.

Mijn ervaring met mr. de Brouwer is zeer positief. Hij weet met humor en geruststelling zelfs de moeilijkste situaties draaglijk te maken en moedig aan te pakken. In mijn complexe echtscheidingszaak (van kortgeding naar convenant) heeft hij met zijn strategisch inzicht, inhoudelijke kennis en ervaring een definitieve echtscheiding weten te bereiken. De samenwerking verliep erg prettig, hij is altijd bereikbaar voor zijn cliënten en zijn betrokkenheid en expertise maken echt het verschil.

Uitmuntende advokaat

Sterke peroonlijkheid, weet van zaken, mensvriendelijk en heeft een daadkrachtig aanpak. Dankzij mr. Brouwer hebben wij mijn zus met dementie uit handen van de curator Ger Mies kunnen halen. Zij is niet meer achter gesloten deuren in een instelling en heeft nu een liefdevol vrij leven in Suriname bij haar familie.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Mr de Brouwer is een top advocaat

De brouwer advocaat is een hele goede, professioneel en vriendelijke advocaat met heel veel ervaringen. Hij werkt op een hoge niveau en een goede kwaliteit. Hij is altijd bereikbaar voor alle vragen en hij geeft goede en adequaat informatie. Hij heeft mij goed geholpen. Ik ben er zeer blij met hem. Hij is aan te raden. Ik geef hem 10

Zeer professioneel bijgestaan.

Voorop gesteld dat ik nooit in een rechtszaak verwikkeld wilde raken, maar helaas was hier geen ontkomen aan. En als het dan toch moet is het enorm prettig dat je bijgestaan wordt door een professioneel team. Ook wanneer ik het onredelijke vroeg, kwam heel eerlijk het advies het anders aan te pakken. Tijdens de zittingen voelde ik me erg gesteund en met een gepaste dosis humor, kon dan ook af en toe de spanning gebroken worden. Kortom .... en hele tevreden klant!

Uitermate tevreden!

Geweldig fijn geholpen door Niek Meijer. Hij en zijn team zijn professioneel en toegewijd en nemen de tijd voor je wanneer je met vragen komt. Niek denkt op een prettige wijze met je mee en legt op een duidelijke manier uit wat de stappen zijn in de procedure. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben en hem en zijn team zeker kan aanrader.

Hartverwarmend

De brouwer advocaten kantoor, Heeft mij bij gestaan in nogal een intiem proces. Door de expertise van kantoor de brouwer, ben ik enorm gerust en vooral naar tevredenheid bestaan. In contact met kantoor brouwer reageren op mijn e-mails het krijgen van updates. Kortom de betrokkenheid van kantoor de brouwer ben ik zeer over te spreken!! Mijn dank is groot aan U en Uw kantoor. Zijn er mensen die graag bijgestaan willen worden dan kan ik U met een warm hart De brouwer kantoor ten zeerste aanraden.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Ze staan altijd voor je klaar!

Ik ben meer dan tevreden met de diensten van advocaten W.H.J.W. de Brouwer en F. Laros. Vanaf het eerste moment was het duidelijk dat ik met echte professionals te maken had. Hun deskundigheid en toewijding zijn van het hoogste niveau, en ze zijn altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en mij te ondersteunen, ongeacht het tijdstip. Ze nemen de tijd om elke stap van het proces duidelijk uit te leggen en zorgen ervoor dat ik me gehoord en begrepen voel. De persoonlijke aandacht en inzet die ze bieden, maken een groot verschil. Dankzij hen voel ik me altijd goed vertegenwoordigd en gesteund. Ik kan W.H.J.W. de Brouwer en F. Laros dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en betrokken juridische bijstand.

Professioneel kantoor

Ik ben uitermate tevreden over de diensten van Mr. De Brouwer. Toen ik bij hem aankwam, wist ik niet hoe ik verder moest met mijn zaak. Dankzij zijn expertise is mijn probleem verholpen en kan ik eindelijk dit hoofdstuk afsluiten. Mr. De Brouwer is erg creatief en vindingrijk in zijn aanpak. Ik ben dankbaar voor alles wat hij voor mij heeft gedaan en kan hem van harte aanbevelen..

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Top advocaten! The Best of The Best!

Ik ben Geholpen door mr. W.H.JW. de Brouwer en mr. F. Laros. Het team is zeer professioneel, toegewijd en nam de tijd om de complexiteit van mijn zaak grondig te begrijpen. Hun klantgerichte benadering en transparante communicatie maken het proces soepel en stressvrij. Ik ben bijzonder onder de indruk van hun snelle reactietijd en nauwgezette aandacht voor elk detail. Ik kan De Brouwer Advocaten ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en deskundige juridische ondersteuning.

Excellent

Heel prettige gesprek en al Mijn vragen direct beantwoord zonder dat de advocaat het op hoefde te zoeken. Heel kundige advocaat top.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Snelle reactie en denken met je mee. Persoonlijke contact is erg fijn.

Snelle doortastende hulp geboden

Fijne advocaat die zich inleeft als mens in de situatie en er als een doortastende advocaat voor je staat.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Houd je goed op de hoogte van de zaak

Uitstekend!

Goede ervaring, oplossings gericht en meedenkend!

Zeer goed, goed contact.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Op en toppie gedaan. Bedankt voor je inzet

Deze advocaat heeft zich ontzettend goed ingezet. Kortom op en toppie gedaan.

Gelukt!

Ik ben vanwege meneer De Brouwer af van mijn zorgmachtiging waar ik heel blij mee. Hij heeft mij goed bijgestaan en ik ben heel tevreden.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Heel betrokken, professioneel en kundig

Mevrouw van Steekelenburg is een top advocaat! Ze heeft mij tijdens mijn letselschadezaak goed bijgestaan. Is heel goed bereikbaar, ervaren en super vriendelijk. Ik raad haar zeer zeker aan.

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

Zeer kundig en betrokken!

Ik ben enorm goed geholpen door Winston de Brouwer. Tijdens een hele moeilijke periode heeft hij me uitstekend bijgestaan. Door zijn kundigheid en betrokkenheid gaf hij me het vertrouwen dat het wel goed zou komen. Dat kwam het ook. Hij is heel goed bereikbaar via mail, telefoon, whatsapp en reageert snel. Hij is persoonlijk betrokken, vraagt hoe het gaat. Al met al een top advocaat die ik aan iedereen kan aanraden!

Ik ben uitstekend geholpen

Mijn advocate is zeer vriendelijk en deskundig. Het voelde zeer vertrouwd en voelde me meteen op mijn gemak. Ik zal haar zeker aanbevelen. Mvg.Ed Wouters

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

De heer de De Brouwer heeft me heel goed bijgestaan tijdens mijn rechtszaak

goed bereikbaar, luisterde, altijd bereid om wat uit te leggen en heeft de zaak goed afgerond.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Accuraat, proactief en doelgericht.

Advocaat W. de Brouwer beschikt over buitengewoon veel kennis en kunde en je voelt als slachtoffer dat hij er met volle overtuiging voor gaat. In mijn zaak heeft hij de verdediging gedaan met een goede afloop en heeft hij ook nog eens een schadevergoeding kunnen realiseren. Deze proactieve aanpak had ik zelf niet bedacht maar heeft wel goed uitgepakt. Behalve de professionele aanpak van dr. de Brouwer is hij ook altijd persoonlijk betrokken geweest.

Professioneel, eerlijk en doelgericht

Door mw. mr. Van Steekelenburg ben ik als kwetsbare werknemer bijgestaan in een arbeidsrechtprocedure. Het aanvechten van mijn ontslag was het doel! Voorafgaand werden de mogelijkheden en eventuele uitkomsten van een procedure besproken. De communicatie verliep goed en de procedure was een groot succes.

Laros is fantastisch

Laros heeft mij bijgestaan en ik heb veel minder straf gekregen dan dat ik verwacht had. Echt een goeie advocaat.

Ik voelde me veilig

Door de duidelijke uitleg van meneer Brouwer en het bijstaan heeft mij geholpen. Ik ben zeer tevreden over mijn advocaat.

Parklaan 11

3016 BA Rotterdam